Jednou za čas si musím upravit svůj cíl směřování u mých stránek

směřování k cíli

Nedávno mi přišlo na email upozornění, že by jsem měl zaplatit prodloužení domény www.expomilano.cz . Expo v Miláně za chvíli bude končit a já tuto doménu již prodlužovat nebudu. Vzpomínám si, jak jsem si před pěti lety registroval tuto doménu a těšil jsem se na Expo v Miláně, říkal jsem si, díky historii domény a času na přípravu kvalitního obsahu, mi tyto stránky vydělají balík. Jenže jak se Expo blížilo, tak jsem dělal mnoho dalších věcí a nějak jsem neměl energii ani chuť pustit se pořádně do těchto stránek.

V době kdy jsem měl dělat na stránkách o Expu, jsem dospěl k názoru, že raději rozjedu obsahový web na téma dárky pro muže. Hledanost tohoto long tailu podle Skliku v té době bylo 139 000 dotazů měsíčně. S vidinou velkých zisků jsem opustil cíl mít stránky o Expu a vrhl jsem se na web o dárcích. Jenže v návrhu slov u Skliku nejspíš docházelo k výpočtové chybě. Dnes již je hledanost fráze  1700 dotazů měsičně, což zní realisticky. Měl jsem být realistou již na začátku, kdy jsem viděl, že hledanost fráze dárky pro ženy atd… je řádově nižší. Takže za každou cenu dnes netoužím být na první příčce v SERPu s frázi dárky pro muže, přeci jen není to tak konverzní fráze, aby mnou vynaložené úsilí za to stálo. Stejně se mi u Seznamu s webem nedaří prorazit. U Google je to lepší. Takže nějaký příjem mi stránky přinášejí, ale já nově měním svůj cíl.

Doufám, že tentokrát to již bude ten správný, jen si budu muset počkat na to, až mi weby v SERPu trošku povyrostu, aby jsem se mohl přesvědčit. Půjde o recenzní web a miniweby na jednotlivé produkty.

Mám weby které mají výsledky, dokonce i výše zmíněné weby něco vydělávají, já je zde jen zmínil z důvodu, že jsem do těchto směrů ve svém čase vkládal hodně nadějí, které se nenaplnily.

A jak jste na tom s cíly Vy? Směřujete k nim dosahujete je?

1 comment

  1. Taky mám občas nějaký mrtvý projekt. Naštěstí se obvykle neženu do termínovaných akcí, ale radši udělám nějaký dlouhodobý info web. Když nic jiného, může tam být PPC a pár affil odkazů. Na některé weby jsem třeba rok dva téměř nesáhl, ale sbírají historii a aktualizovat se dají vždycky.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.