Včera jsem si dělal statistiku u Fantasyobchodu v tom kolik peněz se vyplatilo a kolik se ještě musí vyplatit. Ne že by byl nějaký problém s vyplácením peněz. Jen mě to zajímalo. Nedávno jsme u Fantasyobchodu pokořili metu 300000,- Kč které utržili affiláci. Aktuální číslo naleznete ZDE. Částku kterou je třeba vyplatit přesně nezmíním, ale je to několik desítek tisíc. Přitom affilákům o sobě říkáme, hromadné emaily, osobní emaily, kdysi jsme psal všem samostatně i neaktivním atd… .
Důvodů proč si provize affiláci nevyzvedly je víc. Někteří affiláci tam mají drobné. Někteří fakturují jednou za čas, třeba jednou ročně, takže se jim na kontě nasbírá pěkná částka atd… . Pokud se eshopista rozhoduje zdali jít do affilu, nebo ne, tak toto je jeden z plusů s kterým může počítat. Affiláci eshopu přinášejí cash flow navíc, které může užít někde jinde. Což například u SEO, PPC nejde, tam to funguje opačně. Do těchto kanálů musíte prvně vložit peníze a pak přijdou výsledky za ony peníze. Toto u affilu neplatí. Nevím jak je to u všech sítí, ale u vlastního, nebo softwarového řešení to tak bude. Podmínkou je mít ten affil trošku rozjetý.