Zajímalo mě, kolik času uběhne mezi posledním klikem a realizovanou konverzí. Proto jsem kouknul do jednoho programu a vyjel si časy. Ty jsem převedl do grafu. Časy jsou +- když to bylo 23 hodin tak jsem to přiřadil do kolonky 24 hodin a víc. Statistika je z provizního programu který má délku cookies 90 dnů. Vzorek je 55 posledních prodaných produktů. Z 55 konverzí (těch mám mnohem víc, jen se mi nad tím nechtělo trávit hodně času) bylo 37 konverzí do 7 dnů. tzn. 67 % konverzí bylo realizováno do týdne. 46 (84%) do měsíce. Pokud byl čas kolem jednoho dne, tak to bylo skoro ve stejnou dobu po 24 hodinách, jde vidět, že lidé mají čas řešit něco na internetu +- v stejnou dobu.
Dobrý den, tedy Váš výzkum jen potvrzuje to, co již dlouho říkám. Délka affiliate cookies je obecně velmi přeceňovaná. Nákupní cyklus je povětšinou mnohem kratší a cookies typu 30 či 90 dní jsou vlastně zbytečné. Interpretuji si ty výsledky správně? Děkuji.
Já to taky tak vnímám. Hlavně u zboží, jejiž nákup nelze odkládat. Dle mého cookies 30 dní je dostačující u většiny produktů či služeb.