Včera jsem na Twitteru viděl tento tweet
Ze života PPCčkaře, @SylvieKavikova má pásový opar za 0,70 Kč, no to chceš! #ppc
— Jiří Bunček (@jirkaBUN) April 19, 2016
Já se na ceny za prokliky u PPC koukám z druhé strany barikády, tzn. jako partner a pominu-li teď návštěvnost. Tak mé příjmy z PPC na počet zobrazení neustále klesají. Přitom traffic mám +- stejně namixovaný v čase jak před lety. Ještě že dělám většinu webů hybridně, tzn. mix PPC a affilu a tím pádem nemusím brečet nad propadem či stagnací příjmů z PPC.
Zkrátka jednu z výhod affilu je ta, že já určuji co nabídnu mým čtenářům a za jakou cenu.
Tím nechci psát, že nemám rád PPC, jen je mi líto, že příjmy již nejsou to co bývaly. A to jsem měl můj první příjem z PPC přibližně před čtyřmi lety. Pamětníci určitě budou vzpomínat na větší žně.
Můj tweet je slavný 🙂 Jen bych chtěl podotknout, že se jedná o průměrnou cenu za proklik při vyhledávání. Pokles příjmu z PPC může souviset i s “kvalitou” návštěvnosti, kdy na ně necílí tolik inzerátů a tudíž jsou ceny za zobrazení nižší.
Traffic je +- pořád stejný. Ty webz zaměření nemění.